Description
Układy wydechowe z samym katalizatorem okazały się być niewystarczające, aby sprostać tym wymaganiom, dlatego też w układzie wydechowym pojawił się nowy element – filtr cząstek stałych (DPF). Bardzo często widujemy czarny dym za pojazdami (szczególnie z silnikami diesla). Jest to sadza, tzw. cząstki stałe, czyli niedokładnie spalone paliwo. Zawierają one szereg substancji szkodliwych dla naszego zdrowia i środowiska. Zadaniem DPF jest ograniczenie emisji sadzy do atmosfery w możliwie maksymalnym stopniu, czyli spełniającym wymagania normy EURO 5. Po pewnym czasie wyłapana sadza w filtrze powoduje jego zapychanie się. Należy go wtedy udrożnić, czyli zregenerować wypalając zawartą w nim sadzę.Jeżeli regeneracja filtra DPF nie przynosi pożądanego efektu, należy udać się do serwisu, który może wypalić sadzę w trybie serwisowym bądź zakwalifikować DPF do wymiany.
areometrem, zbiornik paliwa kangoo, pokrywa silnika nissan qashqai, df 025, autobusy mielec, panda 141a, układ hamulcowy punto 1, skrzynka z narzedziami, ramię do wycieraczki, opel zafira b na co zwrócić uwagę przy kupnie, kl 83, bmw oring, wycieraczki volvo v70, 1 9 cdti, rozrusznik mercedes w202, poducha amortyzatora, 48282, intercooler insignia, elektronika samochodowa kraków, night breaker unlimited
yyyyy